[Bulma] Implementacio de timeouts en threads [ python ]

Carles Pina i Estany carles en pina.cat
Lun Jul 23 13:44:50 CEST 2007

Hola,

On Jul/23/2007, Pau Freixes wrote:

> La problemàtique resideix basicament en que es un thread el que fa una
> crida a la llibreria ftplib de python i aquesta en algunes
> circumstàncies pot quedar bloquejada indefinidament, tot i que un model

jo vaig tenir el mateix problemes fent crides al mòdul Mysqldb.

Vaig demanar-ho a la llista python-es d'aditel.org, i crec que devia ser
cap al març o abril (o com a molt lluny maig).

No vaig trobar cap bona solució per això. El què vaig fer, perquè el meu
sistema és diferent que el teu, implementar un _procés_ python que crida
a un altre procés, i el primer vigila que el segon o es pengi. Si es
penja, el mata (kill, directament) i si no es penja doncs no fa res. De
fet, per mirar que vagi bé o no el procés fill fa signals al pare (i el
pare va iterant i mirant quan és l'últim signal rebut)

Tinc una altra cosa feta amb perl, també per accedir a bases de dades,
on sí que es pot controlar bé això (fent un sigalarm per tenir un
timeout dins un tros de codi, dins eval diria).

Si averigues com fer-ho amb Python avisa.

Fins aviat,

--
Carles Pina i Estany		GPG id: 0x8CBDAE64
	http://pinux.info	Manresa - Barcelona